prinsessanmalin

Alla inlägg den 19 mars 2019

Av Malin - 19 mars 2019 20:30

Igår när man gick upp blev det att ta på sig mys kläderna om vanligt. Man fixak lite pizza frukost. Drack lite kvarg också. Fick av Dannes moster. Hon skulle druckit den igår men det blev inte så. Sen ble mest bara ta det lugnt. Efter som det var fullt upp i helgen. Det var inge kul väder igår. Snö och regn. Senare blev vi hämtad av mamma. För vi skulle stor handla. För det behövdes verkligen. Var lite små tomt hehe. Sen köpte vi snabb mat. Vi åt mat först och sen packade vi upp allt. Sen blev bara ta det lugnt fram för tv. Ta det lugnt det gillar Truls med hehe. Man la sig skapligt igår. Efter som man skulle gå upp tidigt nästa dag.  

             

                                            Igår var det 8 år och 1 månad med min älskade Daniel.<33


Idag gick man upp tidigt och fixade sig. Man var rätt trött också. Man åt lite frukost. Truls vlle inte att jag skulle gå i morse. Så han fick lite godis. Sen gick man ner och slängde skräp. Idag var det soligt occh fint ute. Men det ar lite snö id grästen idag. Efter det kom pappa och hämta mig. För vi skulle till Eskilstuna och ta av mig gipset. Sen fick jag öva lite övningar som jag ska öva hemma. 5 gånger per dag. Det var så man gjorde med gipset också. Men lite andra övningar är det nu. Jag var så torr. Har lite ont också när jag rör mig. Dom sa det kan göra det. Blir att vara ledigt ett tag till och få lite styrka i handen. 7 april är min sista dag men kanske börjar tidigare få se. Vi vari andra affärer och åt lunch. Innan man tog av gipset åt vi glass. Pappa ville överraska med slagsta glass men den var inte öppen än. Burken fick jag gratis. Jag frågade om dom säljer den här men det gjorde dom inte men fick den ändå. Så det var snällt. Sen när man kom hem blev det att slänga lite skräp igen. Fick inte ed mig allt förut. Blev mycket skräp från handlingen igår. Men det var så härligt väder så det gör inget. Man provade diskade lite också och det gick bra. Fick bort det mesta torra av huden på han gick bort när jag diskade. Men jag får inte bära mer än 1 kg heller. Måste ta lite lugnt i början. Man tog handkärm direkt när man kom hem också. Senare fixade vi mat. Efter ble det kolla seire och tv. Blir att sova skapligt idag. Är så trött nu.  

                       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards