prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 mars 2019

Av Malin - 17 mars 2019 20:40

I morse gick vi upp en skaplig tid. Det kom lite snö också. Det var regni kollade på olika klipp också. Vi åt lite frukost. Hon hade med sig vitlöksbröd. Så det blev det så hade vi skinka på som hon hade med sig. Hon hade fika med sig och vi bjöd också på fika. Hon färgade vårat hår. Hon klippte Dannes hår också. Jag färgade håret ljust och han mört. Men det blev lite gult i. Men Älsklingens moster hade med sig som hon inte behövde ha. Så kjag prova ha den i efter och då blev det bättre. Kommer lite bättre bilder någon annan dag. Fick en fin spegel med lampor i av henne också. Tack så mcket blev jätte glad av den. Vi fick pizzor som man kan värma i mikron också. Som vi kunde äta till kvälls mat. Tack så mycket för idag. Sen blev det att kolla på serie och tv. Idag är det också Patrick´s Day. Blir att vara uppe en stund till innan man ska sova.   

             


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards