prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 mars 2019

Av Malin - 10 mars 2019 21:38

I dag sov vi ut lite. Men sov inte så bra. Hade lite ont i kroppen när jag vaknade. Tur gick det över när man gik upp. Man tog på sig lite mys kläder. Sen gick man ner med tvätten. Medans man vätnade på tvätten skulle bli klar så blev det att fixa lite frukost. Senare blev det att hämta tvätten och hänga upp allt. Det blir inte lika mycket tvätt när man varit hemma om dagarna. Vi fixade oss lite och sen tog vi en promenad till stan. Vi slängde skräp först. Det var lite sol. Men blåste lite. Vi träffa på kompisar där. Man fick i sig lite lunch där och sen handlade vi lite. När vi skulle hem var det jätte kallt ute och det kom lite snö då.  Det blev rätt kallt på min arm också. När man kom hem blev det att ta en dusch. Truls sov gott där. Sen har man bara kollat på tv. Nu blir det att gå försöka sova.  

                       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards