prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 februari 2019

Av Malin - 17 februari 2019 21:59

Hela helgen blev det fullt upp. I fredags gick man upp rätt tidigt. Man fixade sig och åt frukost. Senare hämtade mamma mig. Vi åkte först till polis för hade boka tid dit. Var tvungen att göra en ny id leg. Min hade  gått ut i september förra året. Jag hade inte märkt sen förra vackan. Då en sa det när jag skulle hämta paket. Tur har jag passa som jag kan ha så länge. När vi var klara med det så åkte vi till mitt jobb och lämnade en lapp. Efter det gjorde vi lite ärenden på stan. Mamma bjöd mig på fika. Tack så mycket. Jag fick lite saker som hon inte ville ha kvar och sen lämnade vi in lite saker också. Vi handlade lite innan vi skulle hem. Man hittade lite nytt också. Tack så mycket mamma för den dagen. Sen blev det att ta lugnt en liten stund och sen värmde vi på lite kvälls mat. Sen fick min sambo hjälpa mig fixa min hand så jag kunde gå duscha. Efter fixa man sig. Senare kom våra kompisar och firade min sambo som har fyllt åt. Vi kollade på film och talang. Vi fikade och åt snacks. Senare blev det att sova. Var helt slut då.  

          

Igår gick vi upp en skaplig tid. Senare kom mina föräldrar och min moster. Dom firade min Sambo. Vi fikade lite. När dom hade hade åkt kom Dannes bror och hans mamma. Vi fick en sen alla hjärtans dag present av henne också. En choklad ask. Senare gick ut åt med Dannes bror. Efter gick vi hem och fixade oss. Sminkade med bästa Bianca sminket. Senare blev vi hämtade av Dannes andra bra. För vi åkte på garaget där var rock konsert. Det första bandet var punk band. Dannes ena bror jobbar där. Vi köper alltid vip. Så då finns det alltid god saker. Man drack power king och cola. Fick inte dricka något annat när man äter starka tabletter. Många från min sambo släkt var där och firade dom där också. Sen blev det doken för dom var hungriga. Man kolla på serie en stund medans man åt doken maten. Efter det gick man la sig. Det var så kallt ute på kvällen. Man hade en tunn jag då också. För det hade varit varm inne annars. Men den åkte av inne för det satt så hårt på min onda arm. Tur kom vi inte hem så sent.  

                                           

                              Vi fick en sen alla hjärtans dag present igår av bästa svärmor.    


Idag tog vi sovmorgon. Men jag är så trött ändå. För tabletterna blir jag så trött av. Man fixade frukost och sen har man mest kollat på serie. Man hade lite små feber när man vaknade. Därför blev det en lugn dag idag. Senare kom mamma och hämtade oss så vi kunde stor handla. Tack så mycket mamma att vi kunde göra det. När vi kom hem packade vi upp allt och sen värmde vi varsin pizza. Efter som det blev så sent när vi kom hem. För vi kunde bara handla senare idag men det gick bra ändå. Efter det hjälpte min sambo med min arm igen så jag kunde gå ta en dusch. Sen har bara varit en lugn kväll framför tv.  Man har mumsat lite på olika saker för en stund sen. Man har varit trött hela dagen. Så nu får bli att gå sova.  

   



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards