prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 februari 2019

Av Malin - 10 februari 2019 21:35

I går kom vi hem sent därför orkade jag inte blogga igår. Men vi gick upp rätt skaplig tid. Man fixade god frukost och kollade lite på serie. Man tog det mest lugnt på dagen. Man tog fram kläder som man skule ha på kvällen. Senare fixade man lite lunch. Lite senare tog man på sig fin kläder och sminkade sig. När vi var klara gick vi ner och slängde skräp. Efter det blev hämtade av en kompis. Vi skulle hem till en kompis och firar henne. Vi fick tacos med kyckling till. Det var så gott. Vi kollade på film och mello. När man kom hem kollade vi på qx galan. Man var inte upp så mycket längre. Man var så trött.   

  

Idag gick man upp rätt tidigt. Man kunde inte sova länge. Man kollade lite på tv och fixade frukost. Sen blev det en städ och fixar dag idag. Man gick även ner med mycket med tvätt också. Man blev så himla varm idag. Man har haft lite små feber också. När man hade hämtat all tvätten igen fick vi hänga upp allt också. När man var klar med allt så fixade man med kvälls maten. Efter det bakade man en äppel paj. Behövde bli av med lite äpplen. Så klart fixar man massa med vaniljsås också. Efter det blev det att ta en dusch. Truls ar tagit en mys dag idag som han brukar göra hehe. Sen har man bara kollat på tv. Nu blir det att gå sova. Är så trött nu.  

         

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards