prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 februari 2019

Av Malin - 6 februari 2019 21:02

Igår var det verkligen fullt upp. När man kom ut på morgonen märkte man att det hade kommit massa snö igen. Sen såg man att det var nutella dagen igår också hehe. Det var fullt upp igår och så var det så kallt. Slutade sent och vi skulle ha kvälls möte med jobbet så då åkte jag inte hem i mellan. Väntade på jobbet i stället. Sen körde en jobba kompis hem mig. Men var så trött när man kom hem. Blev sen mat när man kom hem. Hade inte ätit något sen mellis på jobbte. Det brukar var fika på jobbet men denna gång blev det inget. När man had ätit klart gick man la sig. Var så trött då så man gick la sig tidigare. Man var så trött i huvudet.   

    

Idag fick man lite sovmorgon. Så man åt lite frukost hemma. Mer snö hade det kommit idagoh as kallt var det idag. Men solen kom fram i alla fall. Sen blev jag hämtad av min jobba kompis. För vi skulle till brandstationen. Vi pratade om brand och hjärt lugnräddning. Har bara varit på brand övning förut. Så man fick lära sig mycket. Man fick mackor och kaffe och fikade. Man fick även godis och bubbel vatten. Man fick även prova olika saker. Till lunch blev vi bjuda av jobbet att äta på resturang. Så det blev en lång dag på brandstationen. Sen körde min jobba kompis hem mig igen. När man kom hem fixade vi maten tillsammans. Efter det blev det att ta en dusch. Sen har det bara varit att kolla på tv. Nu blir det att gå sova.   

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards