prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 februari 2019

Av Malin - 3 februari 2019 22:26

I morse tog vi lite sovmorgon. Man tog på sig mys kläderna och fixade lite frukost. I natt måste det ha snöat hela natten. För vi har mycket snö här. Man har kollat lite på youtube klipp. Man har även små fixat och städat här hemma. Blev en lugn dag här hemma. Vi gick inte ute idag. Det var för mycke snö och vi vill ha en lugn dag här hemma. Blev en sen lunch idag med en liten lunch idag det som är i rosa skålen fick det bli idag. Man tog även fram kläder tills i morgon. Sen prova man något nytt med kvälls maten. Vi provade göra en egen lasange. Den blev god man den skulle varit innan ugnen en stund till men nu vet vi det till nästa gång. Efter det blev det att ta en dusch. Sen har man bara kollat på serie och tv. Man åt för en stund sen frukt och kaffe. Man har även gosa med Truls. Fick lägga en filt över fåtöljen idag. Det blir så mycket hår där annans. Fick rolla bort massa förut också. Nu blir det att gå sova lite.  

             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards