prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 januari 2019

Av Malin - 6 januari 2019 20:10

Igår hade man mycket att göra. Först efter man hade vaknat blev det att gå ner med tvätten. Medas man väntade på att de skulle bli klar så fixade man lite god frukost. Sen tvätta man katt lådan och gjorde rent den. Man hade även hand tvättat lite. Sen hämtade man tvätten och hägnde upp allt. Sen tog man det lugnt lite. Man åt lite tidigare igår. Man fixade efter för vi skulle fira en kompis. Så vi blev hämtad av en vän. Vi åt massa gott och kollade på film. Sen när vi kom hem var vi upp rätt sent och sen gick man la sig.  

      

       

I morse gick man upp en skaplig tid. Man fixade sig. Man blev hämtad av min bror och hans tjej. För vi skulle fira min moster som fyller år idag. Vi fikade och gosade med hennes katt. Pyret var med också. Fick den här fina delfinen av mamma. Fick krokar av moster som man ska ha på dörren. Sen körde dom hem oss. När man kom hem blev det att ta en dusch och senare blev det att fixa lite kvälls mat. Sen har man bara kollat på serie och Farmen som började idag igen. Blir att sova skapligt i kväll.  

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards