prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 januari 2019

Av Malin - 1 januari 2019 20:48

Igår blev det fullt upp. Vi tog sovmorgon och sen fixade vi lite frukost. Man kollade även på serie en lång stund. Senare blev det att ta en dusch. Efter sminkade man sig och tog på sig fin kläderna. Efter blev vi hämtade av våran kompisar. Dom gjorde ett ärenden och sen så åkte vi hem till en kompis. Vi skulle ha ny års fest hemma hos henne. Vi åt olika hemma gjorda pizzor. Sen spelade vi nyårsbingo. Men jag vann inget. Men var nära hela tiden. Har även rättat dom. Alla hade med sig snacks och dricka att bjuda på.  Sen gick vi ner vi skön och kollade raketerna och skålade. Det var så mycket is ute också. Sen såg vi lite av en film och sen åkte vi hem. Man gick la rätt sent. Truls blev glad när vi kom hem. Här kommer lite bilder. En är en gammal bild på mig.  

                                 

                       Gott nytt år hoppas ni får ett bra 2019 år. 2018 har varit ganska bra år.         

                                                      Gott nytt år önskar Truls med familj.    


Idag tog vi också sovmorgon. Idag var man trött och seg hela dagen. Man var en sväng på stan och träffade på kompisar. Det var ett fik öppet idag. Man tog te och varma mackor. Det var kallt idag. Idag när vi skulle hem hittade jag ett bank kort. Men vi hittade han som ägde kortet. Han hämtade den senare hos oss. Han var så glad. Man hörde lite raketer idag med. Även sent när vi kom hem hörd man på ett ställe när vi åkte i bilen.Till kvälls mat blev det pannkakor. Sen har man bara kollat på tv. Det blev storm ute nu och det snöar ute. Blir sova skapligt i kväll. Är så trött nu.   

 

                  God förtsättning alla på det nya året och hoppas ni får tt mysigt 2019 år nu.    

 

God fortsättning alla på det nya året och hoppas ni får ett mysig 2019 år nu önskar Truls med familj. Jag är glad att raket dagen är över säger Truls. Jag blir så rädd säger han. Min matte och huss var snäll hade tv och musik på så jag inte ska höra så mycket av raketerna. Jag sov på ett bra ställn. Med mysbelysning,    


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards