prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 september 2018

Av Malin - 10 september 2018 21:13

Hela helgen har varit riktigt fullt upp. I fredags Blev det blev det fullt upp. På morgonen och dagen var det fint ute.  God lumch fika på rasten var det också. Sen fick man gå hem tidigare. Så när man kom hem blev det att äta lite mellis och senare blev det att ta en dusch. Efter det fixade man sig lite. Efter det blev man hämta av en kompis. För vi skulle hem till kompis. Vi fik tacos och annat gott. Vi kollade även på film. Man kom hem sent. Så man gick la sig nästan när man kom hem. Fredags var det även 3 år sen mormor somade in också.   

                      

I lördags gick vi upp tidigt. Vi fixade oss och gick till tåget. Vi åkte dit med en kompis som också skulle dit vi skulle vara. Vi åt lite frukos medans vi väntade på tåget också. Vi åkte till stockholm. Vi kollade först i affärer och lite annat. Vi fikade också. Senare åt vi lite kvälls mat. Sen åkte vi tunnelbana dit i skulle. Vi hade köpt biljetter i för väg till live podd som heter Nemo möter vän. Han interjuvade fyra skådiar. Torkel persson skulle varit med men han kunde inte. Så det blev Camilla i stället henne hade i träffat förut. Sen köpte man kaffe och gich till tunnelbana. Sem blev det att vänta ett tag på tåget hem. Hittade lite nya choklad också. När man kom hem blev det att gå sova. För vi var trötta och så hade man åt i fötterna också. Truls blev så glad när vi kom hem också. Här kommer det några bilder från i lördags.  

                                                     


I söndags blev det också fullt upp. Vi tog sovmorgon igår och sen fixade vi lite frukost och kollade på tv. Tror den här bilden på Truls är tagen från i söndags. Det blev lugn söndag på dagen. Vi fixade lite mat och sen tog man fram kläder tills på måndagen. Sen blev det att ta en dusch. Senare gick på bio. Såg The nun. Så man kom hem sen igår. Men det var bra. Man hoppa till några gånger. Igår tog Frank Andersson. Så vi träffade på i våran stad förra året tror jag att det var. Vilar i frid. Efter Bio blev det att fxa lite bilder och sen gick jag la mig.  

          

Bild på Truls i morse. Idag har det varit fullt upp. Det har varit konstigt väder idag. Det regnade så klart när man skulle hem. Fick ta på mig andra kläder när man kom hem. När man var hemma lugnade det så klart med regnet också. Sen kom mamma och fixade lite här. Efter det blev det att äta lite matrester från igår. Det kom massa regn då. Sen har man bara kollat på tv och haft tända ljus. Drack kaffe för en stund sen också.   

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards