prinsessanmalin

Alla inlägg den 2 september 2018

Av Malin - 2 september 2018 22:26

I mors fick man gå upp jätte tidigt. För att gå ner och tvätta. Det var väldigt soligt redan så tidigt. Fanns bara så tidigt denna gång. Så det var bara att gå upp. Men gick la sig en stund till efter det. Sen fick man gå upp skaplig och hämta den. Man hängde upp den och sen blev det fixa lite frukost. Man kollade tv och tog lugnt en stund. Efter det blev det fixa lite här hemma och sen tog man fram kläder tills i morgon. Det har varit varmt ute idag också. Senare fixade man lite kvälls mat. Sen blev det en kvälls konsert. Vi hade köpt för länge sen också. i vara nära att missa tiden. Vi trodde den skulle börja senare. Tur så kollade vi innan. Vi träffade på Magnus och henrik Rongedal. Man fick ta en bild som dom var med i. Så det var snällt. Dom har var med i mello förut. Även deras band och ett annat band var där med. När man kom hem blev det ta en dusch. Sen blev det att kolla på film. Man åt lite choklad och kaffe också. Nu blir det att gå sova. Börjar bli trött nu.  

                                                       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards