prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 augusti 2018

Av Malin - 5 augusti 2018 22:36

I fredags vart det fullt upp. Vi gick upp skapligt. Sen tog vi bussen till Eskilstun. För det var parkfestivalen där. Vi gick kollade affärer först. Sen blev det doken som frukost. Senare kom det massa olika artister. Dom bjöd på fika också. Det var ju snällt. Brukar få tidingen på posten också om det men vi fick inge denna gång. Men man kunde få av dom som tur var. Det börjar redag i tosdags och var också i lördags. Men den bästa dagen var på fredagen. Det var bra väder hela dagen och kvällen. Kvälls mat blev det thai mat. Vi kom hem sent. Men tog en snabb dusch i alla fall. Efter det blev det att gå sova. Här kommer det några bilder från fredags.  

        

 

I lördags fick vi gå tidigt. Vi packade det sista och sen hämtade mamma oss. Vi åkte till sta köpte massa god dricka. Hämtade ävent ut mina drickor. Fick då ett fint signerings kort av dom. Tack så mycket. Dom andra brukarna och flaskorna fick jag i veckan. Deras dricka är så god. Vi åkte hem lämnade läsken och en lampa som vi fick av mamma. Tack så mycket. Sen åkte vi hem till min familj. Vi fikade lite. Det blev våran frukost. Sen gosade vi med djuren. Dom har köpte två stycken kattungar. Den röda heter Mysan och den andra Morris. Vi kollade även på filmen på bilden också. Sen åt vi lite tidigar kvälls mat. Senare fixade man sig. Efter det kom deras granarna. Vi hade våran kräftfest tillsammans som vi brukar göra. Gjorde även olika leka. Efte det blev det sova.  Vi sov över där. man var så trött. Här kommer det några bilder från igår.  

                                                  

 

Idag gick vi också upp skapligt. Blev lite gröt och kaffe till frukost. Efter det körde mamma oss till Eskilstuna till parken zoo. För Theoz och Sigrid kom dit. Tack så mycket. Det kom lite snabbt regn bara. Mycket folk blev det. Fick ett singnerigs kort också. Vi åkte med kompisar hem. För dom var också där. Sen blev det doken. För klockan var så mycket. När vi kom hem tog man fram kläder tills i morgon och sen blev det att ta dusch. För i morgon blir det att börja jobba igen. Så det blir att gå sova  nu. Börja lite senare i morgon. Men ska soa nu ändå. För är så trött nu. Har varit fullt upp hela helgen. Här kommer det några bilder från idag. 

                         

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards