prinsessanmalin

Alla inlägg den 31 juli 2018

Av Malin - 31 juli 2018 22:33

I morse gick  vi upp en skaplig tid. Efter man vaknat gick man ner och tvätta rent säng kläderna och sen blev det att fixa lite frukost. När dom var klara men den tvätten blev det att tvätta lite kläder. Fast det var inte så mycket som tur är. Sen har man även hand tvättat och fixat här hemma. Senar gick vi till stan och gjorde snabbt ärenden. Fick ta bussen hem idag. Vi hade tunga saker att ta hem idag. När vi kom hem blev det bädda rent till sängen. Jag älskar våran flamingo. Vi har inte provat dom än heller. Sen bev det bara tv mys. Det blir det en stund till innan man går sover.  

         


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards