prinsessanmalin

Alla inlägg den 29 juli 2018

Av Malin - 29 juli 2018 21:57

I går blev det fullt upp. Vi tog sovmorgon och sen blev det fixa lite frukost. Sen blev det att ta det lugnt en stund. För det kom åska och regn. Men det var ett snabbt regn som kom. ble lite svalare efter det också. Senare blev det bättre väder. Då åkte vi till malma marken i Malmköping. Det är maknad som vi brukar åka till varje år. Brukar vara konset också. Men vi kollade på sakerna. Vi hann innan alla plockade bort som tur var. För först skulle vi inte åka men så blev det så ändå. Det är lite tradion att åka dit också. Det kommer en haul tänkte jag på vad jag har köpt någon dag. Har haft lite ledigt från youtube ett tag. Men det kommer komma snart igen. Tror nog vill se hehe. Köpte i alla fall en godisrem med bubbelgum smak. Ville prova den smaken. Innan vi åkte blev det doken. Det blev sen mat igår. Blev mat och goda frappe.  Sen blev det bara tv mys. Blev så trött därför blev det ingen blogg igår. Efter t blev det att gå sova. Det blev bra dag igår i alla fall. Tack så mycket att vi åkte dit igår.  

    

Idag sov vi också ut och efter man hade vaknat blev det Blev det ta det lugnt en stund. Allt är nästan stängt idag också. Vi skulle åkt väg på loppis och annat idag men det blev inte så. Det kom lite åska och lite snabbt regn igen. Så det var skönt var hemma då. Senare kom det kompisar hit och dom kom med familje pizza hit. Vi kollade på film. Skönt slippa laga mat i köket för det så himla varmt där inne. Tack så mycket det trevligt. Sen blev det  att ta en skön dusch. Nu kolla man på tv och sen blir det att gå sova. Börja bli trött redan nu.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards