prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 april 2018

Av Malin - 18 april 2018 22:15

Idag var rätt fullt upp. Man gick upp tidigt fixade mig och sen tog jag bussen till tandläkaren. Man sov lite längre än vad man brukar göra. Det gick bra där men är lite öm bara. Det var mullet imorse men blev fint senare på dagen. Man har även sängt två gånger skräp idag. Truls ville inte att jag skulle åka i väg heller. Sen åkte jag hem. För jag är ledig idag. Då passa jag på att fixa lite lyx frukost. Man kollade lite på serie också. Man tog även fram kläder tills imorgon och så tog man fram regn kläder som man har det i närheten. Man fixat lite här hemm också. Senare tog jag bussen och hämta min cykel. Sen cyklade jag hem. Kände lite konstigt men ändå skönt att cykla igen. Känns som den ny. Dom har laga den och fixa lite nytt på den. Det blev dyrt men det värt det. Det syns nog att jag gillar rosa hehe. Idag är det även 7 år och 2 månader med min Daniel ocskå. Efter kvälls maten blev det att ta en dusch. Man har kollat lite på tv och blir det att sova. Är så trött nu.  

               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards