prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 januari 2018

Av Malin - 25 januari 2018 21:50

I natt när man vaknade till så hande man så ont i halsen. Jag hade det imorse med. Det hjälpte lite när jag tog en halstablett. Jag var lite hes. Men hade inge feber så jag gick till jobbet. Det har varit en lugn dag. Till rast fikat fanns det massa gott. Man hade en kort dag idag. När man kom hem tog man det lugnt och sen blev det att fixa lite kvälls mat. Sen fick bli dusch och lugn kväll fram för tv. Vädret idag har varit blött och snön är borta. Nu blir det att sova hoppas halsen mår bättre imorgon. Har druckit massor med te och hade honung i.  

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards