prinsessanmalin

Alla inlägg den 21 januari 2018

Av Malin - 21 januari 2018 21:49

I morse sov man ut lite och sen blev det att tvätta lite. Medans man väntade på att den skulle bli klar så åt man lite frukost. Med lite tända ljus. Man tog även en dusch. Sen hämtade man tvätten och hängde upp den. Senare kom mamma och hjälpte och bytta soffklädsel. Efter det körde mamma mig till frysören. Vi känner hon som klippte mig. Innan vi gick dit köpte jag dom här drickorna för jag hade aldrig provat dom. Vi fick kaffe hos henne. Skönt att klippa bort lite slitet hår. Roligt med lite ny frisyr. Har inte klippt mig på mer än helt år. Tänkte färga håret snart. Brukar ha ljust hår på sommaren och lite mörkare på vinter. Vad tycker ni att jag ska ha? Tack så mycket mamma för idag. Innan vi åkte hem så åkte vi hämtade min nya mössa. Älskar den. När man kom hem blev fixa lite kvälls mat och sen tog man fram kläder tills imorgon. Man gjorde även rent i kattlådan. Truls sov så sött i soffan förut idag. Idag var kllt ute. Nu mys man i soffan och kollar på tv. Snart få det bli att gå sova  . 

                     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards