prinsessanmalin

Alla inlägg den 14 januari 2018

Av Malin - 14 januari 2018 21:23

Igår blev det fullt upp. Vi tog lite sovmorgon och sen åt vi lite frukost. Man tog det lungt en stund och sen fixade man lite kvälls mat. Efter det blev det att fixa oss lite. Vi slängde skräp och sen blev vi hämtat av älsklingens bror.  Vi åkte på en konsert kollade på Wild Rooster. Det är ett rockabilly band. Vi hade vip. Så vi fick mycket gratis gott. Sen körde han hem oss igen. Tack så mycket var snällt. Vi kom hem sent så man laddade upp bilderna och sen gick man la sig.  

                           

Idag sov vi ut lite och sen blev det att tvätta lite. Medans man väntade på att den skulle bli klar blev det att äta frukost. Senare hämtade man den och hängde upp allt. Truls gillar att sova under tvätten också. Det lukade så gott med nytt tvättat. Sen har vi kollat på film. Man tog fram även kläder tills imorgon och sen blev det att ta en dusch. Senare fixade man lite mat och chokladpudding. För det var så länge sen. Nu blr det kolla på tv en stund till innan man går och sover.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards