prinsessanmalin

Alla inlägg den 7 januari 2018

Av Malin - 7 januari 2018 21:02

I morse sov vi ut lite. Passade på Nu när det är min sista lediga dag idag. Efter blev det att fixa lite tomte gröt och kaffe. Medans man åt kollade man på serie och det har man gjort nästan hela dagen idag. Senare fixade man lite kvälls mat och sen tog man fram kläder tills imorgon. Efter det blev det ta en dusch. I torsdags var jag hemma själv en stund så då filmade jag två stycken video. Men dom blev lite sena. Sen har det bara bara mys fram för tv. Vi kollade nyss på Farmen 2018. Har även tända ljus.   

   

Idag har det gått 9 år sen jag tog min navel piercing. Jag älskar den fortfarande. Här är en bild 2 år sen.

Det var lite svårt ta bilden då hehe.  

 

Igår var det 7 år sen jag skaffade min youtube kanal. Även fått fina kommentaren som man blir så glad av.  


 

Grattis moster/gudmor som fyller 51 år igår idag. 

En gammla bild på hennez katt Zizou.

Det är jag som tog bilden och den ser kul när

hon gjorde så. Massor med kramizar till min moster/gudmor som alltid ställer upp för mig.  

 

 



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards