prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 januari 2018

Av Malin - 6 januari 2018 23:10

I morse gick man upp en skaplig tid och fixade sig. Sen hämtade min bror och han tjej oss. Vi skulle hem och fira min moster som fyller år idag. Känner två till som fyller år idag. Grattis till er. Vi fick god mat och efterrätt. Mina föräldrar och Pyret var där också. Det var mysigt och gott. Fick lite ljus och jul saker av min moster. Tackar så mycket för det. Några saker tog jag bild på. Efter körde dom hem oss igen. Vi kolla på film när vi kom hem och senare blev det bio med en kompis. Denna skräck film. Nu blir film mys igen innan man ska sova.  

                     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards