prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 januari 2018

Av Malin - 1 januari 2018 22:00

Igår blev det mycket att göra. Först efter vi hade vaknat blev det lite frukost. Sen hämtade mamma oss vi hämtade paket och handlade lite. Man har även tvättat också. Senare blev det att ta en dusch och fixade sig. Efter blevvi hämtat av våra kompis och hennes mamma. Vi var bjudna på fest hemma hos en kompis. Så det va bra att vi kunde åka med dom. Vi fick god mat och efterrätt där. Det var trevligt. Man drack bara läsk och den går bra det med. Sen körde dom hem oss. Tack så mycket för den kvällen. Det kom massa snö. Så vi såg raketerna från vårat fönster och balkong. Truls tycke inte om det bara. Han var på olika ställen den kvällen. Han fick lite godis också. Man åt lite glass när man kom hem och firade nya året. Dom smällde även på natten också och det var inte kul. Så det var svårt att sova.  

                                   

 

                             Gott nytt år hoppas ni får ett bra 2018 år.  

                                     2017 har varit bra och dåligt år.  


Vi sov länge idag. Vi har bara tagit det lugnt idag. Bara massa tv mys. Man blev rätt seg idag såvi behövdet det. Man blir ledig en vecka till. Så det blir lite lyxigt. Vi hade bingolotter. Men vi vann inget denna gång. Man har ätit och druckit gott idag med. Massa bra på tv idag. Helt galet att det är 1 januari idag. Det har gått så galet snabbt. Hoppas man sover bättre i natt. om har smällt lite idag på dagen.   

                         

                 God fortsättning alla på det nya året och hoppas ni får ett mysig 2018 år nu.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards