prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2017

Av Malin - 31 juli 2017 21:33

I morse efter vi hade vaknat så åt man lite frukost och så diskade man lite. Efter det gick vi och slängde skräp. Efter det tog vi en promenad till stan och vi gjorde lite ärenden där.  Sen köpte vi en drick vid vattnet där våran kompis jobbar. Sen kom min moster dit och lämnade lita saker. Sen gick vi hem. När vi kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Sen har det bara varit en lugn kväll fram för tv. Snart får blir att gå sova.  

   

Av Malin - 30 juli 2017 21:54

I morse gick vi upp en skaplig tid och fixade oss. Efter det åt vi lite frukost. Sen blev vi hämtad av våran kompis pappa och sen hämtade vi en kompis till. Sen åkte vi och kolla på Samir och Viktor. Vi träffade andra där med. Lisa bilden vann jag så jag hämtade där. Tröjan och bokade hade jag med mig. Sen blev det att äta lite. Tack så mycket alla för en trevlig dag idag. När man var hemmma blev det att ta en dusch och ta på sig nattkläderna. Nu blir det att se film och äta något kvälls mellis innan man går sover.  Truls blev så glad när man kom också. 

                                               

 


Av Malin - 29 juli 2017 21:40

I morse gick vi upp tidigt och fixade oss. Sen blev vi hämtade av mina föräldrar. För gjorde vi ärenden och sen åkte vi till malmamarken. Vi gick där i några timmar och sen åt vi lite frukost/lunch. Sen gick vi lite till och sen åt vi köpte lite iskaffe muns. Efter det blev det att åka hem igen. Tack så mycket föräldrna för en trelig dag idag. Det blir nog en video på det jag köpt om ni vill. Men får se när den kommer upp. För stund sen åt man lite. Nu kollar man på film innan vi går och sover.   

       

Av Malin - 28 juli 2017 23:21

I morse sov vi ut lite. Efter vi hade vaknat kom åskan och blixten fram. Det kom även massa regn på det också. Till frukost/lunch fick det bli nudlar med kyckling krydda i mmsigt var det. Senar blev kolla serie och sen blev det att ta dusch. Senare blev det att fixa lite kvälls maten. Efter det blev det att fixa sig lite. Sen tog vi bussen till Harrys i E-tuna. Vi delade på den här goda efterrätten och så drack vi cider också när vi kom dit. Där träffade vi även på Linda och ulf. Vi var där en stund och sen tog i bussen hem igen. Vi kom hem för en stund sen. Just kollar vi på film en stund och sen blir det att gå sova lite sen.  

                 

Av Malin - 27 juli 2017 22:25

I morse efter vi hade vaknat blev det äta lite frukost. Sen fixade vi oss och slängde lite skräp. Sen gick vi en promenad och sen gick vi till stan. Vi gjorde lite ärenden där och sen gick vi hem. Jag fixade lite pannkaka till kvälls maten idag. Sen har det varit en lugn kväll. Nu blir det se lite serie innan man går och sover lite.   

 

Av Malin - 26 juli 2017 21:33

I morse gick vi upp skapligt tid. Man fixade sig lite sen gick man ner och tvättade lite. medans man väntar att den skulle bli klar åt man lite frukost. Senare blev det atthämtade tvätten och sen hänga upp dom. Efter det kollade vi på film och senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch och ta på sig nattkläderna. Nu kollar vi på flm igen innan vi går och sover. Hehe nu bjuder jag på en bild på mig som skulle se ut som en katt om hade varit det. 

 

Av Malin - 25 juli 2017 21:06

I morse började vi att sova ut lite och åt vi lite frukost. Det var så varmt här inne så har gått med shorts dom jag sover med hela dagen. Det varit så kvavt ute också. Men idag har man fortsätt med städningen och rensningen igen. Så i har bara varit hemma. Nu får det bli en film innan vi går och sover.   

 

Av Malin - 24 juli 2017 21:46

I morse sov vi ut lite. Efter åt vi frukost och fixade man sig lite. Idag har vi mest tagit det lugnt. Vi har kollat på lite olika filmer. Det var skönt att ta en lugn dag idag. För vi hade fullt upp i helgen. Det blir nog en till film innan vi går och lägger oss.  

  

                               Idag har jag och min fina Daniel varit förlovad i 5 år och 9 månader.<33


Du är det bästa jag har och jag vill ha dig hela livet ut. Du gör mindagar hela underbara. Jag älskar dig så himla mycket min fina skatt. pussar till dig min finaste från din Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards