prinsessanmalin

Alla inlägg den 29 november 2017

Av Malin - 29 november 2017 21:23

I morse ar man så trött som alltid. Idag har det inte varit så bra väder ute. Fullt upp har det varit. Hade lång dag idag. Efter jag hade slutat blev vi hämtad av våran kompis mamma. För vi skulle handla till dreamhack. Det första gången jag är där på vintern också. På söndag fyller jag är också. Så dåska det bli extra kul. Sen åkte vi hem till våran kompis. Vi ska sova över här. Hans pappa ska köra oss dit i morgon till vårat hotel. Så det var snällt. Provade den här glöggen hemma hos dom. Blir att gå sova snart så man orka gå upp. Vi ska åka en skaplig tid. Det blir npg ingen mer blogg för jag kom hem. Söndag eller måndag kommer jag hem. Vet inte vilken tid än.   

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards