prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 november 2017

Av Malin - 18 november 2017 21:14

I morse sov man ut lite och sen fixade man lite frukost. Sen fixade man sig och sen gick man ner till stan. Där träffade vi en kompis. Vi tog ut lite pengar och tog en fika. Efter det handlade vi lite gott. Så nu räcker det i några helger haha. När vi kom hem blev det att fixa lite tacos. Efter det fick det bli att ta på sig lite msykläder och kolla på tv. Även Truls vi mysa lite. Man åt lite gott och drack gott. Om några timmar ska man sova också.   

                     

                                                  6 år och 9 månder med min fina Daniel.<33


Det så roligt att se hur mycket man har förändras i åldern.

Det så kul att se våran gamla bilder och våran minnen.


Vi var fikade idag med våran kompis. Passade bra idag på våran dag idag. Fast vi brukar inte fira bara lite på års dagen.  


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards