prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 november 2017

Av Malin - 17 november 2017 20:37

I morse var man lite hes men det blev bättre senare när man fick i sig lite frukost. Haft en bra dag idag. Jag hade även kort dag idag. Det blåste lite kallt idag. När man kom hem blev det att äta lite kvälls mellis och ta det lugnt en stund. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det tog man en dusch och sen tog man på sig nattkläderna. Till fredags myset blev kaffe och mackor. Det fick det bli i kväll. Man kolla på idol och senare få det bli att gå sova. Börjar bli så trött nu. Nu säger jag trevlig helg på er alla. 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards