prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 november 2017

Av Malin - 11 november 2017 20:45

I går var det fullt upp. Först fixade man sig lite. Min mage har varit så konstig i torsdags och igår. Men det gick fort över- Men det var lugn dag på jobbet och slutade tidigt. När man kom hem blev det att ta en dusch. Sen fixade man sig och sen vilade man lite. Efter det hämtade våran kompis oss. För vi skulle åka hem till en kompis. Vi åt massa gott. Vi såg på film och kollade på idol. När vi skulle hem regnade det. Tack så mycket alla för en trevlig kväll. När man kom hem gick man la sig. Man gå hem rätt sent och man var så trött också.   

      

Idag tog man verkligen lång sovmorgon. Sen åt man lite frukost. Mina föräldrar skulle kommit men det blev inte så. Så det fick bli en lugn dag här hemma. För det var inte så bara väder idag. Många säger att snön börja komma på vissa ställen. Den kommer nog hit snart här med. Man har fixat lite här hemma. Truls blev så gosig förut idag också. Idag mådde min mage bättre. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Till lördags mysigt fick det bli ananas och grädde. Var så sugen på något. Blir att kolla på tv en stund till innan man går och sover.   

     

                           Idag är det 1 år sen min morfar somnade in.<33


               Känns fortfarande konstigt. Hoppas han träffade på mormor där.

                                    Har tänd ljus för dom här hemma.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards