prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 september 2017

Av Malin - 17 september 2017 21:17

I morse sov vi ut lite och sen fixade vi oss lite. Truls sov gott i sin bur i morse också. Vi har den alltid framme så han kan sova där när han vill. Efter fixade vi lite med matlistan som vi skulle handla. Mamma kom och hämtade oss. För vi skulle stor handla lite. Vi åt lite frukost/lunch också. Vi kollade lite på sängar också. Vi hittade en bra säng som vi får spara till. Tack så mycket mamma att du körde oss. När vi kom hem blev det att packa upp allt. Vi slängde skräp bådde innan och efter vi hade hanlat. Det blir så mycket skräp när man har handlat. Efter det kollat vi på film och sen fick det bli lite tacos. Efter det tog man fram kläder tills imorgon och sen fick det bli en dusch. När man blev klar med det tog man på sig nattkläderna och kollade på en till film. För stund sen drack man lite kaffe. Det blir att kolla på tv en stund till och sen får det bli att gå sova. Ska upp jätte tidigt i morgon.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards