prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2017

Igår vart det fullt upp

Av Malin - 13 augusti 2017 20:16

Igår vart det fullt upp. Vi blev hämtad skapligt av min bror och hans tjej. Vi åkte direkt hem till mina föräldrar. Vi fixade det lite. För vi hade kräftfest den dagen. Truls fick komma utlite också. Jag fick en rosa duk av mamma som jag ska ute i balkongen. Vi drack lite kaffe. Senare var vi tvungen att köpa en grej till grillen och då passade jag på att hämta ut mitt paket. Jag fick en goodiebag som jag hämtade ut. Efter det åt vi grillad till kvälls mat. Fast i åt lite tidigare. Sen fixade min brors tjej mig. Hon fixade mitt hår och mitt smink. Tack så mycket för hjälpen. Sen kom våra gäster till oss. Tur att vi satt där det var tak. För det regnade ibland. Vi hann göra lite lekar också. Provade lite olika nya drickar också. Efter alla hade gått gick vi och la oss.  

                                                                     

Idag gick vi upp en skaplig tid. Vi packade allt. Vi fixade oss och sen åt vi lite frukost. Jag fick den här fina väskan av min brors tjej. För jag sa att jag gilla dom djuren. Tack så mycket för den. Såg nu att jag få ta en bild på den någon dag hade ingen bild på den just nu. Det är i alla fal flamingo på den. Jag använder den redan hehe. Vi åkte hem tidigt.Mamma körde hem oss tack så mycket för en mysig helg. För älsklingen skulle hjälpa en med att bära lite saker. Jag blev kvar här hemma. Jag passade på att spela in en video när jag var på Malam marken i Malmköping haul 2017/Nordicfeel goodiebag. Ladde upp den för en stund sen också. Glömde säga vad det var för slags smink här ser ni en bild på vad det var.  Om ni vill se en när bild på det fick så kan jag fixa det. Vill intevissa det nu. Efter som jag vissar i video också. Kan lägga upp det imorgon. Hoppas ni gillar att se på den och bilden också tagen idag. Förut regnade det och åskade också. Senare tog man fram kläder till imorgon och sen blev det lite kvälls mat. Efter det fick det bli en dusch och ta på sig nattkläderna. För stund sen åt man lite popcorn och drack en cider som blev över från igår. Snart får bli gå sova är helt slut efter den helg och vecka.  

         



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards