prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av Malin - 8 augusti 2017 22:36

I morse fick man lite sovmorgon. Man fixade sig lite och sen åt man lite frukost. Sen spelade jag in en Glossybox juli 2017 och laddade upp den för en stund. Bilden är också tagen idag. Hoppas ni gillar att se på den. Här en bild hur den såg ut innan jag hade öppnat också. Sen åkte man till jobbet. man drack te ute på rasten idag också. Det var rätt lugn idag med och hade en sen dag idag med. Efter jag hade sluta träffade jag Danne och kompisar på stan. Jippi idag hittade jag äntligen den här glassen och den var så god. Drickan var min kompis. Efter det gick vi hem till oss och kollade på film och åt lite gott. Sen har det bara varit en lugn kväll och nu blir det att gå sova igen.  

               


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards