prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2017

Av Malin - 23 juli 2017 20:32

Hela helgen har det verkligen varit fullt upp. I fredags sov vi ut lite och sen åt vi frukost. Sen tog man en dusch och sen gjorde man rent i kattlådan. Senare blev vi hämta av en kompis. Vi var och handlade lite. Sen åke vi hem till älsklingens syskon. Vi hade grill och spel kväll. Senare körde våran kompis hem oss igen. Tack så mycket alla för en trevlig kväll. Vi gick och la oss nästan när vi kom hem.  

 


Igår gick upp skaplig tid och fixade oss lite. Sen åt vi frukost lite och sen kom mamma. Hon lämnade lite saker. Sen blev vi hämtad av älsklingen syskon och kmpisar. Efter det åkte vi och handlade lite. Efter det vi till ett ställe och tältade vi. Vi fiskade även där. Men vi fick aldrig någon fisk och vattnet var varmt. Vi Grillade även mat där också. Sakande goda cidrar också. Som jag aldrig hade smakat förut. Vi gick och la oss rent sent.  

                                                      

I natt var så kallt. Men vi gick upp tidigt och packade allt. Vi åkte hem en skaplig tid hem. Så vi var rätt trött när vi kom hem. Vi duschade och sen åt vi frukost när vi kom hem. Senare blev vi hämtat av mina förädrar för vi skulle kolla på Fo&o. Efter det åt vi lite mat. Tack så mycket att ni körde oss dit. Nu är vi helt slut. Det blir att kolla på film en stun inna man går och lägger sig.  

                         

Av Malin - 20 juli 2017 20:56

I morse sov vi ut lite och sen åt man frukost. Man fixade sig lite. Efter det blev det att försätta med städningen och fixningen här hemma. Man har dammat av massa också. Mamma kom och fixa resten av fönsterna också. Sen åkte vi gjorde lite ärenden. Tack så mycket för hälpen. Sen fixade vi med kvälls maten. Sen gick vi och slängde lite skräp. Sen har det bara varit lugn kväll framför tv. Sötaste Truls har det bra som vanligt. Blir nog en film innan man går lägger sig tror jag nog att det får bli.  

 


Av Malin - 19 juli 2017 22:14

Truls la sig i sängen går när det blev nytt och rent där. I morse sov vi ut lite och sen fixade vi oss lite. Efter det åt vi frukost lite. Efter det gick vi ner till stan och där träffade vi på en kompis. När vi åt lunch fick vi gratis kakor av en som vi kännner som jobbar där. Tack så mycket det var så snällt. Sen tog vi en promenad vid stranden. Efter det gick vi hem. Jag blev hämtad av mamma och min kusin. Danne ville vara hemma för han behövde ta det lite lugnt. Min kusin och hennes familj var här hela dagen hemma hos mina föräldrar. Vi åkte hem till mina föräldrar så jag kunde träffa alla. För det är inte så ofta som vi träffas. Vi åt grillat mat. Deras hundar var där med. Dom hade jag aldrig träffat förut. Men dom är syskon med Pyret. Efter det fikade vi lite och sen körde dom hem mig. Tack så mycket för det. När man kom hem fick det bli ta duschen. Sen har det bara varit lugnt framför tv. Snart får det bli att gå sova lite.  

     

Av Malin - 18 juli 2017 22:00

I morse sov vi ut lite och sen fixade vi oss lite. Vi åt lite frukost och sen kom mamma hit. Mamma hjälpte oss med att tvätta några av våra fönster och byta gardiner. För hon har bra saker till det. Så vi passade på städa och göra om lite också. Medans man fick hjälp och tisp. Vi byte klädsel på våran soffa också. För den så krånglig att göra själv. Slängt massa har man gjort också. Tack så mycket mamma. Senare fixade vi med kvälls maten och sen fixade vi lite till själv. Har byt rent i sängen också. Så det blir extra mysigt att krypa ner i sängen i kväll. För stund sen åt man kvälls mellis och nu kollar man på film innan man går sover lite.  

   

                                                    6 år och 5 månader med min fina Daniel.<33


Du är den killen jag vill dela mitt liv med resten av mitt liv. Det finns så  mycket mer som jag vill göra med just dig och vi gjort så mycket roliga saker också. Pussar till dig min fina fästman från din fästmö.  

Av Malin - 17 juli 2017 22:35

I morse gick vi upp en skaplig tid och fixade oss. Sen blev vi hämtade av mamma. För vi har stor handlat idag. Vi var i olika affärer. Innan vi handlade blev det att frukost/lunch. När man kom hem packade vi upp allt. Tack så mycket mamma. Sen fick det bli lite fika. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen har det bara varit en lugn kväll med lite bra filmer. Så nu har man massa god mat och dricka igen. Snart får bli gå sova.  

             

Av Malin - 16 juli 2017 22:40

Igår vart det fullt. Först fixade vi oss och åt lite fruksot. Sen gick vi ner stan. Där var det loppis och så kom det massa raggar bilar man kunde kolla på. Sen var vi på Harry med några kompisar och sen kollade vi på konsert. Det var så länge senvi var där. Så vi kom hem sent. Vi gick och la oss nästan när vi kom hem.  

                          

Idag sov vi ut lite och så åt vi frukost. Sen fixade vi oss och sen blev vi hämtade. Vi kollade på sean banan. Men det kom regn ibland. Hittade lite nytt att prova också. När man kom hem fixade man lite och sen tog man en dusch. Efter det tog man på sig natt kläderna. Det här bli vår semster resor när vi gör lite små olika äventyr i sället för oka på lång resa som vi inte råd med just nu. Nu kollar man bara på film innan man går lägger sig.  

                                                               

Av Malin - 15 juli 2017 01:16

I går som det bli nu efter som det är en ny dag. Men igår morse sov vi ut lite och sen åt vi frukost. Efter det fick det bli en dusch. Sen gick vi ner på stan. För det sommarfestival i våran stan. Det började i torsdags. Vi firade våran prinsessa som fyller år i fredags. Så fiket hade gjort tårtan för det. Sen gick vi hem och fixade oss lite. Sen blev vi hämtade för vi skulle fira en kompis. Vi var där i några timmar och sen åkte vi kolla på sommarfestivalen Det var olika konsert. Vi var där med kompisar vi väntade på deras taxi och vi kom hem för stund sen. Så det blir att gå sova nu.  

                  +

Av Malin - 13 juli 2017 20:09

I morse kom mamma med Truls och senare kom hon med lite soppor. Tack så mycket mamma. Älskling mådde inte heller så bra i går kväll. Vi mår lite bättre idag men vi har mest sovit idag och kollat på tv. Vi åt lite förut och det gick bra. Truls är ju bara för rolig. Först la sig i älsklingen stol och sen hans nya hylla. Snart blir det nog att sova. Hoppas man helt bra imorgon.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards