prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 juni 2017

Av Malin - 23 juni 2017 20:51

I morse sov vi ut lite. Sen åt vi frukost och fixade oss lite. Sen längde vi lite skräp och sen gick vi ner till stan. Vi handlade lite dricka som var bra pris idag och sen gick vi och kollade på midsommaarstången. Men vi vart inte kvar länge. För det blev så kallt och vi trodde regnet skulle komma. Så vi skydda oss hem i stället. Vi fikade mackor och kaffe när vi kom hem. För man var så hungrig då. Senare till kvälls mat blev det extra god mat. Efter det blev det att ta en dusch och tog på sig nattkläderna. Efter kollade man på film. Vi åt gott och drack gott. Nu säger jag trevlig helg på er alla. Snart blir det nog att gå sova.   

               

  Ha en mysig och en trevlig midsommar nu alla mina Blogg vänner.  

  Här är en gammal bild på mig som jag gjorde lite om.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards