prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 maj 2017

Av Malin - 25 maj 2017 19:37

Igår vart det fullt upp. Först var en lång dag på jobbet. När man kom hem blev det att ta en dusch och fixa sig lite. Sen åt vi lite kvälls mat. Efter det blev vi hämta av våra kompisar och hans bror. Vi var på en rock konsert. Man fick ont i benen att stå länge. Så det vara bara gå sova när man kom hem.  

                                       

                             Igår har jag och min Daniel varit förlovade i 5 år och 7 månader.<33


Många bra förlovade år med dig har jag haft och mer ska det bli. Jag älskar dig hur mycket som helst också. Du betyder hur mycket som helst för mig också. Pussar till dig min fina Daniel från din Malin.  


Imorse kom Dannes moster Lena hitt. Vi var halv vakna när hon kom. För hon kom lite tidigare hehe. Hon hade köpte lite mat och fika. Vi började med fikat hehe. Sen färgade hon mitt hår och klippte Danne. Även fick Truls lite gottis av henne hehe. Tack så mycket säger vi alla för en mysig dag med dig. Senare har bara varit en lung dag. Vi fixade mat senare sen blev det bara kolla på tv. Vi ska snart sova. Har fullt upp i helgen. Så vi får se om det blir någon blogg. Det blir nog på söndag.   

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards