prinsessanmalin

Alla inlägg den 20 maj 2017

Av Malin - 20 maj 2017 21:22

Igår var det fullt upp. För på morgonen åkte jag till doktorn och tog ett blodprov. Mamma var så snäll och körde mig dig. Fick lite sälskap också efter som man är så rädd för sånt. Jag fick inte äta frukost innan så jag fick äta i bilen efter. Efter blodprovet körde mamma mig till jobbet. Var blå efter det. Hade kaffe rast ute iår. Jobb dagen var rätt lång. Men det var varmt och skönt ute. Efter jobbet var vi på stan en stund och sen gick vi hem. Man tog en snabb dusch och fixade oss. Jag märkte att jag hade bränt mig lite. För jag glömde att smörja mig. Trodde inte det skulle var så himla varm då. Sen åkte vi till en kompis och träffade komisar där. Vi åt gott och gjorde olika lekar. Vi tittade även på Talang finalen. Det var rätt kille som vann också. När man kom hem blev det att gå sova direkt. Tack så mycket alla för igår.  

       

Idag gick vi upp tidigt och fixade oss. Man åt lite frukost och sen gick vi ner till stan. Det var kulturdagen där idag. Så det var lite olika saker som hände där. Vi träffadde kompisar och kändisar där. Vi prov smakade mat där också. Vi fikade på morgonen och åt senare på kvällen. Vi fick nya pengar i veckan. Köpte lite gott också. Hittade den nya chokladen också. Det blir tv mys en stund till och sen blir det att gå sova lite. För nu är man så trött.  

                                   

Idag har Karolina namnsdag och Det betyder att jag också har det. Fast jaf stavas Caroline. Hurra hurra för mig.   

 

Idag var det 1 år sen vi begravde vi Moa hemma hos mina föräldrar. För vi har andra djur där. Så vi ha lite egen djurkyrkogård. Det vart fint. Var så fint när Pyret kom med i bilden.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards