prinsessanmalin

Alla inlägg den 1 april 2017

Av Malin - 1 april 2017 21:10

Igår var det fullt upp. Först gick jag upp extra tidigt för att jag skulle ta en snabb dusch och sen blev det att fixade man sig lite. Sen var man på jobbet en lång dag. Efter det blev vi hämtade av våran kompis. För vi skulle åka fira han lite. Jag fick ett par skor av hans mamma också. Tack så mycket för det. Senare när det hade kommit fler kompisar så åt vi tacos och massa annat gott. Vi spelade även fotboll ute när det  regnade lite. Vi sov öer där också. så vi spelade kort också. Vi la oss sent den natten också.  

     

I morse gick vi upp rätt skapligt och åt lite frukost. Sen åkte vi hem lite snabbt och lämnade lite saker. Sen ville våran kompis göra ett ärenden i E-tuna lite snabbt och sen åkt vi hem till han och taco lunch. Vi har även spelade lite kort och lite annat. Sen körde han hem oss. Innan vi åkte hem köpt vi lite gott och hämtade paket. Truls blev så glad när vi kom hem också. Tack så mycket för allt. Är det någon som har blivit lurade nu när det 1 april eller lurat någon? Jag har inte bivit det eller gjort det. Nu blir det bara tv mys med lite gott och sen sova. Är så himla trött Nu.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards