prinsessanmalin

Alla inlägg den 17 januari 2017

Av Malin - 17 januari 2017 20:34

I morse var man lite små trött. Idag hade vi en pyjamasdag. Så vi hade det hela dagen och hade riktigt mysdag idag. Jag hade en lång dag idag. Så när man kom hem blev det att fixa med kvälls maten. Efter det tog jag på min pyjams igen. För stund sen åt man lite kvälls mellis och snart blir det att gå sova igen. För jag är så trött så. Bilden tog jag i morse. Det var så snyggt när det var så.  

 

Den 6 var det 6 år sen jag skaffade min Youtube kanal. Även där har jag fått fina kommentarer so man blir så glad av.     

Den 7 har det gått 8 år sen jag tog min navel piercing. Jag älskar den fortfarande. Här är en bild från förra året. Det var lite svårt at ta bilden då hehe.    

 

Idag är det 5 år sen jag skaffade den här bloggen och började skriva med den. Jag måste bara tacka alla så mycket som följer den. För jag blir så glad för det. Jag ser att det öka mer och mer med följare. Hoppas alla är här för att stanna. Ni får gärna tipsa om vad ni vill läsa om också. För jag blir bara glad om gör det. Det just ni som gör att man vill stanna kvar. Jag har fått så många fina kommentarer av er. Jag blir så glad av dom. Massor med kramar till er.    

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards