prinsessanmalin

Alla inlägg den 15 januari 2017

Av Malin - 15 januari 2017 21:31

I morse tog vi sovmorgon igen. Sen gick man ner och tvättade lite. Mednas man väntade att tvätten skulle blir klar så åt vi lite frukost. Efter det hämtade man tvätten och hängde upp den. När det blev klart tog jag fram kläder tills imorgon.  Senare har vi dammsugit och torkat golvet. Så nu är det rent och fräscht här hemma. Det luktar så gott när det är ny städat och ny tvättat här hemma. Det är så skönt när det gjort. För det är inte jätte kul att städa ibland. Så hela helgen har vi varit här hemma fixat och tagit lugnt. Det bra att man får det gjort. Efter kvälls maten blev det att ta en dusch och har jag handtvättat lite också. Efter det blev det bara mys fram fram för tv med lite kvälls mellis till det. Så klart har man myskläderna på sig när man ändå har bara varit här hemma. Nu blir det att försöka sovlite igen. Känns som man går upp sen ska man gå lägga sig igen. För dagarna går ju så fort.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards