prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 januari 2017

Av Malin - 5 januari 2017 21:39

Söta Truls sov på stolen en stund på kvällen när vi skulle gå sova. Imorse fixade man sig och sen åt man lite frukost. Sen spelade jag en video och jag ladda upp den idag också. Det är min födelsedags presenter och julklappar. Jag hade sovmorgon idag men jag var tvungen att gå upp tidigare för att göra video. Efter det gick jag till bussen. Det har varit en lugn dag på jobbet och jag hade en kort dag idag. Nu har man lång helg och det ska bli så skönt. Senare blev det lite kvälls mat och sen har det bara varit en lugn kväll framför tv med lite kvälls mellis. Nu blir det att ta fram lite kläder tills imorgon ochh snart blir det att sova är så himla trött nu. Det kommer några bilder från video som jag glömde vissa där. Men tröja får jag vissa imorgon. Jag trodde jag hade tagit kort på den förut.  

                                       


Av Malin - 5 januari 2017 21:39

Söta Truls sov på stolen en stund på kvällen när vi skulle gå sova. Imorse fixade man sig och sen åt man lite frukost. Sen spelade jag en video och jag ladda upp den idag också. Det är min födelsedags presenter och julklappar. Jag hade sovmorgon idag men jag var tvungen att gå upp tidigare för att göra video. Efter det gick jag till bussen. Det har varit en lugn dag på jobbet och jag hade en kort dag idag. Nu har man lång helg och det ska bli så skönt. Senare blev det lite kvälls mat och sen har det bara varit en lugn kväll framför tv med lite kvälls mellis. Nu blir det att ta fram lite kläder tills imorgon ochh snart blir det att sova är så himla trött nu. Det kommer några bilder från video som jag glömde vissa där. Men tröja får jag vissa imorgon. Jag trodde jag hade tagit kort på den förut.  

                                       


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards