prinsessanmalin

Alla inlägg under oktober 2016

Av Malin - 6 oktober 2016 21:02

I morse var det så mörkt och kallt ute. Jobb dagen har gått bra och jag jobbade längre idag också. Så när man kom hem var bara gå laga kvälls maten. Det fick bli våfflor denna gången. För det var så länge sen och snabbt går det att göra det. Sen har det bara varit en lugn kväll framför tv och senare blev det kvälls mellis. Sista jobb dagen denna vecka så blir det sköna helgen. Är så trött nu. Så det blir att gå lägga sig när som helst.  

     

Av Malin - 5 oktober 2016 21:17

I morse var man väldigt trött och kallt är det också. Jobb dagen har varit bra men är så trött. Fick jobba över idag med. När man kom hem var man så hungrig. Så lagade vi mat när jag kom hem och sen tog man fram kläder tills i morgon också. Efter det tog man en dusch. Senare kom våran kompis och bjöd på fika. Lite annat gott också. Tack så mycket. Min mage blev lite svullen men det börjar bli bättre. Sen har det bara varait en lugn kväll fram tv med tända ljus. För att få lite värme här inne.  

     

Av Malin - 4 oktober 2016 22:04

I morse var man lite trött. Det var så fint ute i morse när jag cyklade till jobbet. Idag har det varit kallt hela dagen. Det har varit sol och regn ute. Men jobb dagen har varit bra. Fick jobba lite över också. Innan melliset fick jag ont i huvudet och jag hade den kvar när ja kom hem. Så jag vilade en stund men den var kvar. Jag tog alvedon och så åt vi lite mat. Sen var den borta. Efter maten tog man dusch. För man fryste lite och bakade sockerkaka. Den är bulldagen idag och vi köpte inga så vi gjorde sockerkaka istället. Sen har det bara blivit mys fram tv med sockerkaka till det och tända ljus. När jag kom hem så kom mamma och lämnade dom sista kläderna. Hihi söta Truls trodde det var hans nya säng.  

         

Av Malin - 3 oktober 2016 22:11

I morse var det så mörkt och kallt. Men det blev skönare senare på dagen men det lite kallt i luften. Det börjar bli höst väder nu. Jobb dagen har varit bra. När man kom hem tog man det lugnt en stund och kollade på serie. Senare blev det att laga lite kvälls maten. För en stund sen åt man lite kvälls mellis och sen kollade vi på barncansergalan. Man blir så ledsen när man ser det som många som har det. I lördags blev vi intrevjuad av Strängnäs tidningen och den kom ut idag hehe. I morse när jag var på väg till jobbet hade karusellerna redan kommit och jag började med lite tunna vantar i mors.  

               

Av Malin - 2 oktober 2016 21:19

Bilden på Truls är tagen i går kväll när vi skulle sova. I morse gick upp en skaplig tid och fixade oss lite. Efter det åt vi lite frukost lite snabbt. Sen gick vi till där morfar bor. Där möte vi mamma och moster där också. Vi skulle åka och hälsa på Dannes systers och hennes familj. För morfar har aldrig varit där och han vill se hur hans förra hund har det. Han har det bra och vi fick lite fika också. Sen kom svärmor dit också. Senare åkte vi hem och tog lugnt en stund. Efter lagade jag lite mat och efter det tog jag fram kläder tills i morgon. Sen blev det att ta en dusch och blev det att handtvätta lite. Sen blev det bara mys fram tv med lite kvälls mellis och snart blir det att gå sova så gott nu.  

   


Av Malin - 1 oktober 2016 20:44

I morse gick vi upp skapligt och fixade oss. Sen åt vi lite frukost. Efter gick vi och slängde skräp innan vi gick till stan. Strängnäs tidningen har fyllt 170 år så dom firade det på stan idag. Dom bjöd på lite gott man fick lite gratis saker och så var det tävlingar. Vi blev även intrevjuad av dom som kommer nog se på måndag. Efter det gick vi i affärer och sen fikade vi med mina föräldrar. Jag köpte ett fint halsband som jag delade med min mamma. Som det står mamma och dotter på fast på engelska. Sen körde dom hem oss. Vi fick även några våra kläder som var klara. Men dom var inte helt torra så vi fick hänga dom lite till. Senare efter kvälls maten har det bara var en lugn kvälll med lite mys framför tv med lite gott. Så klart tände vi lite ljus också. Bilden på Truls och mig är tagen idag också.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards