prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2016

Av Malin - 15 september 2016 22:25

I morse var man lite trött men som vanligt gick det över. Jobb dagen gick bra. Efter jag hade slutat blev det också fullt upp. Först möte jag upp Danne på stan och sen gjorde vi våra ärenden och sen gick vi hem. Sen hämtade mamma oss. För vi skulle stor handla. Först hämtade vi våra paket och då köpte vi två glassar. Dom kostade bara 10 kr styck och det fick bli våran sena mellis. Vi var så hungriga. Vi fick även prov smaka mat i affären också. När vi kom hem packade vi upp allt och sen värmde vi på pizza i ugnen. För klockan blev så sent när vi kom hem. sen har det bara en lun kväll fram tv. Vi provade även den här chokladen var ingen god. Men det är sport choklad men vissa är goda i alla fall. Nu man helt slut. Tur att det helg snart. Vi tänkte först stor handla i helgen men vi har andra planer nu.  

           

Av Malin - 14 september 2016 20:59

I morse var man lite trött men det gick över snabbt. Efter man hade fixat sig så åt man lite frukost och kollade lite vid datorn. Jag tänke göra en video idag men blev inte så. Det blir nog nästa vecka i stället. Jag på planerar massa video satt man har lite att spela in sen. Sen på jobbet gick allt bra och fort som vanligt. När man kom hem tog man lite lugnt och sen skrev vi matlistan till i morgon. Sen lagade vi god mat och sen tog man en dusch. Senare åt man kvälls mellis med tända ljus också. Hehe söta Trul sov sött i sin vagn förut idag. Han gillar den så mycket och det syns. Den här gången sov han på andra sidan.  

 

Av Malin - 13 september 2016 22:18

I morse var lite trött. Det var väldigt kallt i morse men senare blev det varmt ute. Jobb dagen gick bra och fort. Eter ja hade slutat möte jag Danne på stan och sen träffade på kompisar som vi prata med en stund. Sen gick vi hem och tog det lugnt en stund. Efter det lagade vi kvälls mat och efter det tog man fram kläder tills i morgon. Sen byte man rent till sängen med dom nya påslakanen. Så det ska bli extra mysigt kvälls med att krypa ner där sen. För en stund sen åt man lite kvälls mellis med tända ljus framför tv. Snart blir att gå sova.  

 


Av Malin - 12 september 2016 21:34

I morse var man lite måndags trött. Men jobb dagen har gått fort och bra. Det har varit riktigt sommar väder ute idag. Så det var skönt att vara ut i solen. Efter jag hade slutat möte jag Danne på stan och sen gick vi hem. När man kom hem tog vi lugnt en stund. Senare lagade vi mat och sen hand tvättade jag lite. Efter det blev det en lugn kväll framför tv. För en stund sen åt man kvälls mellis och hade ljusen tänt. Vi har haft dom tända hela kvällen. Söta Truls sitter man och myser med så klart också. Vi ska snart gå sova. För man är så trött.  

 

Av Malin - 11 september 2016 22:14

I morse passade vi på ta sovmorgon. Så hoppas man kan sova i natt bara hehe. vi åt lite snabb frukost idag också och sen fixade vi oss. Sen blev vi hämtade av svärmor. Vi åkte hem till svärfar och Ronny. Dannes bror och hans barn var där också. Vi fikade och grillade korv där. Det var jätte mysigt. Först var det fint väder och senare blev skumt väder. Sen körde hon hem oss igen. Vi var där i många timmar. Tack så mycket alla för en trevlig och en mysig dag alla. När vi kom hem lagade vi mat och sen tvättade man också. Efter det tog man fram kläder tills i morgon och sen tog man en skön dusch. Man luktade rök från när vi grillade också. Nu är det mys fram för tv och nyss lite också. Så man har haft en bra lång helg nu. I morgon blir det att jobba igen. För det går så fort alla dagar. Man hinner inte med ibland hehe.  

 

Av Malin - 10 september 2016 22:35

I morse tog vi lite sovmorgon. Sen fixade vi oss lite snabbt och åt frukost lite snabbt. Sen kom svärmor och mamma hit. Vi gick och slängde skräp. Efter det åkte vi i mammas bil till en second hand butik och sen åkte vi till hedlandet. Det var så länge sen vi var där också. Så det var kul. Sen tog vi en fika utanför. Glass och två koppar kaffe blev det hehe. Synd att dom har tagit bort den riktiga fiket. Det var soligt och skönt ute idag. Tack så mycket alla bästa för en mysig och trevlig dag idag. När vi kom hem blev det taco mys. Sen byte man till mys kläderna och kollade på filmer. Man åt även lite gott till det också. Vi myser även med tända ljus igen. Det så kallt på kvällarna så det mysigt att ha det.  

     

Av Malin - 9 september 2016 21:19

I dag var jag ledig. Men jag gick upp skapligt ändå. Danne var inte hemma. Han jobbade lite. Jag tog en dusch efter jag hade vaknat. Efter det fixade jag mig och åt lite pannkaks frukost med lite kaffe till. Sen kom mamma hit. Vi fixade lite här och väntade på posten. Sen åkte vi Eskilstuna vi kollade lite där. Vi köpte lite fika där och gjorde ett ärenden där. Efter det handlade vi lite och sen åkte vi hem. Så vi har haft en mor och en dotter dag idag. Så det var mysigt det blir så mycket så ofta. Danne var hemma när ja kom hem. När jag kom hem lagade vi lite mat. Nu är bara mys fram för tv med lite gott. Vi har även tänt ljus lite här och var. För det är så höstit och mysigt. Nu säger jag trevlig helg på er alla. Jag får en lång helg nu också.   

     

Av Malin - 8 september 2016 21:33

I morse var man lite trött och vädret var så konstigt idag. Men jobb dagen har varit bra och dagen gick fort idag. Senare när man kom hem tog jag lugnt en stund och sen fixade vi maten. Sen har det bara varit en lugn kväll. För en stund sen åt man lite kvälls mellis fram för tv och snart blir det att sova. Är så trött redan. Haha kommer det några bilder på mig. Jag har haft snapchat länge men aldrig tagit bilder. Så är inte så duktig på det än.   

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards