prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 september 2016

Av Malin - 23 september 2016 21:10

I morse var man lite trött men hade lite mer tid på mig i morse. För jag började senare idag. Så jag fixade mig och åt frukost innan jag cyklade till jobbet. Det har inte varit så jätte skönt väder idag. Fick sluta lite tidigare idag. När jag kom hem fixade Dannes moster Lena Danne hår och sen fixade hon mitt hår också. Vi tog likadan hårfärg men det är en ljusbrun toning. Men den blev lite mörkare. Hon tog med sig mat och fika till oss också. Jag fick även dom är små söta receptböckerna också. Tack så mycket och vi ses i morgon igen. När hon hade åkt åt vi av mat förr hon hade redan ätit. Sen tog man en snabbt dusch. Försökte ta bort lite för som kom på ansiktet. Sen har vi kollat på idol med lite fika som hon hade med sig också. Vi tog även från sockerkakan som vi gjorde i går.  Snart blir det att gå sova för i morgon blir det fullt upp. Får se om jag hinner blogga i morgon. Nu får ni ha en trevlig helg alla.  

               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards