prinsessanmalin

Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Malin - 15 maj 2016 22:08

I morse gick vi upp skapligt. För mamma hämtade oss. Vi var och stor handla och gick olika affärer. Vi köpte på driv in på mcdonalds också. Vi satt i bilen och mumsade. Pyret var med också och även hon fick hund godis av dom som jobbar där. Så det var snällt av dom. Sen åkte vi hem och packade upp allt. Tack så mycket mamma att du körde oss idag. Senare tog man fram kläder tills i morgon och sen lagade vi mat. Efter blev det att ta en dusch. För stund sen åt man digestivekex och jordgubbsoppa. Idag har jag inte haft åt i magen. Jag var bara lite hes i morse och har lite hosta. Nu blir det att försöka sova lite. God natt alla.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards