prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 april 2016

Av Malin - 25 april 2016 21:07

I går var det fullt upp. Vi gick upp rätt skapligt. Vi fixade oss och åt frukost. Sen åkte vi bil till Stockholm. Sen tog vi tunnelbannan,buss och en taxi. För färjan åkte inte igår. Vi åkte till Gröna lund. För splay skulle komma dit. Det var inte så bra väder. Det kom lite snö och jätte kallt var det. Senare blev det fint väder. Vi fick några bilder på dom från splay och några andra. Vi åt mat där också. Vi kollade på några som var på scenen också. Sen tog vi taxi till våran kompis syster som bor där i närheten. Vi fikade lite snabbt där. Tack så mycket för det och sen kom våran kompis bror. Han hämtade oss. Vi åkte till kompisen först och tog våran väska. Sen åkte vi hem. Så vi kom hem sent. Men vi tackar så mycket dom som körde oss dit. När jag kom hem packade man upp sakerna och tog man fram kläder tills idag. Sen tog man en dusch och efter det gick man till sängen. Därför blev det ingen blogg igår. Var det några av er som var där ? Här kommer det några bilder från igår. Där är alla jag tog kort med igår. Andra bilder kanske kommer någon annan dag. Alla bilder finns på fb. Men bara dom som är vän med mig kan se dom. 



Idag var det jobb dag först och allt gick bra där. När man kom hem fixade man lite här hemma och sen blev det att laga lite mat. Efter det hand tvättade man lite och sen blev det en lugn kväll idag. Åt lite kvälls mellis för en stund sen. När som helst blir det att gå sova. Är så trött. Drt har varit fullt upp i helgen som var. Har inte varit en lugn stund men kul har vi haft i alla fall. Har inge bild från idag.  

                                             


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards