prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 mars 2016

Av Malin - 12 mars 2016 22:39

I morse gick vi upp skaplig tid. Så det blev en snabbis frukost och sen kom pappa. För vi skulle åka till Eskilstuna. Jag skulle byta en kjol till en minder storlek. Fast jag hade provat den innan. Vi åt lite och fikade kaffe där också. Jag bjöd pappa på kaffe som tack att han körde oss dit. Tack så myckt pappa att du körde oss idag. Vi gick i olika affärer. Det var vår sol ute också. Vi handlade lite inna vi skulle hem. Hittade en min fanta också. Till kvälls mat blev det tacos och senare kollade vi på Melodifestivalen. Det var rätt person som vann. Grattis till Frans. Jag hittade en ny cider som jag köpte idag och Danne köpte vin som vi prov smakade på också. Truls trodde han var sugen på godispåsen men sen såg han att det var något gott till han. Såg nästan ut som han vill ligga i den haha. För han försökte flera gånger att gå krypa in där.  

                 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards