prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Malin - 11 mars 2016 22:00

I morse fick jag lite sovmorgon. Jag fixade mig sen och åt lite frukost. Efter det spelade jag en video. Den heter frågestund med Malin. Så har ni frågor så det bara kommentera. Det kan vara också om ni vill jag ska göra någon video också. Hoppas ni gillar se på den. På jobbet har vi varit ut i vår solen. Idag åt vi korv och bröd ute till mellis. Glass bilden var utanför oss idag men jagköpte inget. Det är så dyrt tycker jag. Någon annan gång kanske vi kan köpa. Jag hade sen dag. Så när man kom hem fixade med maten. Efter det tog man en dusch. Till kvälls myset blev det popcorn och senare blev det lite glögg och kex. Nu får ni alla ha en riktigt bra helg och nu säger jag god natt. Jag är super trött redan.  

     

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards