prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2016

Av Malin - 8 februari 2016 19:52

I morse var man lite trött. Efter man hade fixat sig så gosa jag med Truls innan jag skulle till jobbet. När man kom till jobbet åt man frukost. Sen har det varit fullt upp på jobbet. Nästan efter mellis så slutade jag. När man kom hem blev det att laga lite mat. Snart blir det nog att äta lite kvälls mat. Förra veckan skulle jag spelat in en video men dey blev massa annat då och jag tänke göra deti morse. Jag ska försöka hinna med det i morgon. För jag har tagit fram saker till den i alla fall. Idag är det en jobbig dag. För igår var det 5 månader sen min mormor dog och idag skulle hon ha fyllt 74 år. Men hon kommer alltid att finns här hos oss.   

       

Av Malin - 7 februari 2016 20:45

I morse tog vi lite sovmorgon och sen blev det en dusch. Sen åt vi varma mackor till frukost och jag drack varm choklad. Sen tog vi lugnt en stund. Truls sov så gott i kartongen i morse. Sen kom våran kompis och hans pappa. Dom hämtade oss för vi skulle till Eskilstuna. På tuna park idag hände massa kul. Det var massa tränings tips,tävlingar och man fick en goodiebag. Så det tackar man så mycket för. Vi hittade lite annat fint också. Vi tackar så mycket att vi fick åka med dom dit.Nyss hade man lite fredags mys med lite gott. När vi kom hem lagade vi mat. Vi tittar på farmen och efter det blir det att se på den nya Beck. Jag ska nog dricka lite te till den nya Beck. För jag ska inte dricka kaffe känner jag. För jag ska bli trött och jag är inte det just nu. Tråkigt att snart är helgen redan över. Tur så kommmer den snart igen och då blir det fullt upp igen.  

             

Av Malin - 6 februari 2016 22:23

I går var det fullt upp. Först fick man sovmorgon och sen tog man en dusch. Efter det fixade man sig åt lite frukost. Jag kollade lite på nyhets morgon. När man kom till jobbet slängde man lite skräp. Sen var det fullt upp påjobbet. Hade lång dag idag. När jag kom hem fick en tidig alla hjärtans dag present. Jag var så överaskad. Tack så mycket. Jag älskar dig så mycket. Sen fixade jag mig lite snabbt. Föe vi var och åt lite ute mat med några kompisar. Sen var vi bowlade. För vi var bjuda på fest där. Efter det gïckvi direkt på bio. För vi såg att den skulle igår och den skulle bara gå under helgen. Vi kunde bara igår och alla nästa alla på festen gick på den. Men vi hann aldrig hämta present koret på bio. För vi var på festen när vi såg att den skulle gå på kvällen. Först trodde vi att den inte skulle gå på våran bio. Så det var bra att den gjorde det. Efter den hade slutat ville några handla lite. Ena kompis sov över hos oss. Vi såg en skräck film till som han hade med sig. Vi såg ettan en gång förut när han var här. Så vi la oss sent igår.  


Idag tog vi sovmorgon. Vi åt lite frukost och sen slängde vi lite skräp. Efter gick vi ner till stan. Vi kollade i affärer och sen fikade vi. Jag har även handlat den nya chokladen. Jag har letat efter den så mycket. När vi kom hem så tog vi lugnt en stund och sen åkte kompisen hem. När han hade åkte så lagade vi lite mat. Senare såg vi på Melodifestivalen så klart. Här kommer det bilder från igår och idag.  

                                          

Av Malin - 4 februari 2016 21:39

I morse var man lite trött. Men när man kom till jobbet åt man frukost och senare gick vi ut i solen. Fullt upp idag med men slutade tidigt idag. Så jag tog en egen tid på stan en stund och gjorde lite ärenden. Sen tog jag bussen hem och åt lite mat. För en stund sen fikade vi våran sockerkaka som vi har bakat idag också. Jag drack mjölk till. I dag firade fb vänskap  dagen. Snart blir det att sova är så trött nu. God natt alla hoppas ni sova gott i natt.  

       

Av Malin - 3 februari 2016 20:58

I morse var man lite trött. När man gick ut såg man att det var massa snö som kom ner från himlen. När man kom till jobbet år man frukost och senare gick gick vi till skogen. Men jag tog inte med matsäck idag. Det har varir fullt upp och har haft lite möte också. Efter mellis så slutade jag. Sen träffade jag en kompis lite snabbt på stan. Efter det väntade hon tills min buss kom. Så det var snällt. Tack så för det. Vi skulle ha tvättat idag men det var inte så mycket. Så¨å vi hoppade över det. Vi tar det någon annan dag. Idag fick jag det här kortet. Tack så mycket för den. I dag blev det seb mat och efter blev det att ta en dusch.  

       

Av Malin - 2 februari 2016 22:03

I morse var man lite trött. När man kom till jobbet åt man frukost. Det har varit fult upp idag. Jag hade kort dag i dag. Så jag gjorde sabba ärenden innan bussen kom. Vi åt kvälls maten tidigare idag och mamma kom hit lite snabbt också. Sen gick vi ner till stan. Efter det var vi och lyssnade när pär Lernström blev intervjuad. Jag träffas han flera gånger när jag var mindre. För han har varit min fritidsledare. Så det är coolt. Vi tog bild med han och han skrev lite till oss också. Det regnade lite när vi gick hem. När vi kom hem åt vi lite kvälls mellis.  

                 

Av Malin - 1 februari 2016 21:25

I morse när man skulle gå ut var det kalt och frost ute. När man kom till jobbet åt man frukost och senare gick vi ut. Vi har haft fullt upp i dag. Innan mellis fick jag näsblod. Jag tror nog för jag har snytit mig så mycket dom här dagarna. Men jag låter bättre i alla fall. Efter jag hade slutat möte jag älsklingen på stan. För vi hade lite ärenden där. Vi handlade lite också. Sen när vi kom hem åt vi lite mat och senare åt vi lite kvälls mellis. Den här bilden fick jag i dag. Tack så mycket. 

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards