prinsessanmalin

Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Malin - 13 februari 2016 23:55

  Glad alla hjärtans dag alla mina blogg vänner hoppas att ni alla får en riktigt mysig alla hjärtans dag nu.  

Av Malin - 13 februari 2016 22:58

I natt var älskling så snäll och hämtade vatten när jag hade så ont i halsen. Tack så mycket hjärtat. I morse vart fin väder när vi vaknade och hade sovit ut. Sen fixade vi lite innan alla gäster kom. Några som skulle komma blev sjuka och det var synd. Dannes fick en riktigt stor choklad ask. Så nu har vi något att göra hehe. Den fina kortet fick han av min moster som blev sjuk. Mamma hade med sig hennes present till Danne. Man vill ha sommar när man ser bilden. Jag fick kändis tidingar av svärmor också. Tack så mycket. När alla hade åkt så lagade vi tacos. Fast på ett nytt sätt. För en stund sen åt man lite choklad och cola. Vi fick två stycken cola så det säger vi tack så mycket för. Sen till kvälls fika dracm man te med honug i. Jag fikade bullar och kakor som blev över idag. Det var mamma som var snäll som köpte te och honug till mig. Tack så mycket mamma. Truls vart nog så trött idag också. Mamma hade också med mina Oriflame saker som jag köpt av min moster.  Usch nu håller det på bli mer snö igen. Det sånt här väder min kropp inte gillar som mycket. 

             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards