prinsessanmalin

Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Malin - 22 januari 2016 21:20

I går kväll hade man lite ont i halsen och i morse hade jag ont i halsen. Tur hade man lite sovmorgon. Jag tog halstablett och en vitamin. Då blev det lite bättre. Jag fixade mig och åt gröt till frukost. Sen tog jag en buss som jag inte åkt förrut som skulle dit jag skulle. Så det var ju bra. Jag postade brev och när jag kom gick vi ut. Sen sång samling. Jag hade rast vid lunchen. Det var många som var sjuka i dag. Senare åt vi mellis och sen vart det lugnt inne. Sen slutade jag. Hade sen dag i dag. Det var då man börja känna att man började bli lite bättre. Efter maten tog man en dusch och en alvedon. På kvällen började febern komma. Hoppas jag blir bättte snart. Den här fina bilden fick jag i dag. Tack så mycket. För en stund sen åt man lite godis och drack läsk. Nu säger jag äntligen trevlig helg till alla.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards