prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 september 2015

Av Malin - 18 september 2015 22:17

I morse hade man lite sovmorgon. jag har fått lite nya tider på fredagar. Jag fixade mig och åt frukost. Hehe söta Truls sa släpp in mig där. Jag hämtade ut pengar innan jag skulle till jobbet. Det börjar bli mörkt nu på morgonen. Det hade slutat regnat när jag skulle till jobbet. När man kom till jobbet så var vi inne en stund och sen gick vi ut. Det regnade en kort stund bara. Jag slängde skräp med några. På rasten blev det lunch och kaffe. Bilden är tagen när jag hade rast. Satt på ett möte en stund också. Vi åt mellis senare och sen gick vi ut. Efter jag slutade gjorde jag ett ärenden. Sen ringde Danne sa att jag skulle skydda mig för vi skulle till Eskilstuna. Den här stora krypet var i bilen när vi var på väg dit. Det kände som det var något på min hand när vi skulle hem också. Först gjorde jag ett ärenden där och sen gick vi i affärer. Danne köpte söta kort. Han fick flera med i och han fick en minecraft kartong som var dom också. Efter det åt vi mat. Tack så mycket säger vi till våran kompis pappa som körde oss dit. Nu börjar man bli jätte trött. Så jag säger nu natti natti sov så sött och ha en trevlig helg nu alla.  

                   

Av Malin - 18 september 2015 06:00

                                            4 år och 7 månader med min prins Daniel.<33

 

Du är min äkta första största kärlek. Ingen kan komma i mellan oss två. Det ska var vi tills våran hjärtan slutar slå. Jag älskar dig mer och mer för varje dag. Du är min fina guldklipp. Pussisar till dig älskling från din Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards