prinsessanmalin

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av Malin - 26 augusti 2015 20:54

I morse var man riktigt trött. Det var så mörkt när man vaknade. Men solen kom när jag var nästa på jobbet. Till frukost blev det mannagrynsgröt på jobbet. Senare gick vi till skogen. Vi åt matsäck och sen lekte vi i skogen. Efter lunch gick vi ut igen. På onsdagar har vi ute dag. Jag slutade tidigt idag igen. Jag gick i en affär och sen cyklade jag hem. Jag träffade en kompis i affären också innan jag åkte hem. Vädret har verkligen varit skumt. Efter maten tog man en dusch. Här har vi tre bilder på Truls. Den ena är i från igår när vi skulle och sova. Den när hn ligger på bordet var i från i morse. Den trejde är i från när jag fixade med filmerna. Då var han så nyfiken. Jag åt nyss lite fil och kaffe latte. Truls slickade i skålen när jag var klar. Han tycke det var gott.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards