prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Malin - 25 augusti 2015 21:51

 I morse var man lite trött. Det såg ut som konstigt väder i morse. Men solen kom när jag skulle cykla till jobbet. När man kom fram till jobbet blev det att äta frukost. Senare gick vi ut i solen. Efter lucnh var det rätt lugnt. Jag slutatade tidigt. Så möte jag killarna på stan . Vi gick hem direkt. Sen blev jag hämtad av min kompis och hennes mamma. Vi bokade tid för naglarna igen. Men jag tog bort dom bara. Gjorde inget nytt denna gång. Naglarna behöver vila lite ibland. Men dom tog på massa annat bra på naglarna. Så det ju bra. Efter det gick vi lite i affärer. Jag köpte ett par leggings som kostade 12 kr bara och en billigt till läpparna också. Sen åt vi på mcdonalds. Jag provade en hamburgare som jag har aldrig provat förut. Den var så god. Det var mina kompisar som tipsa om den. Efter åkte vi hem och då började regna. Blåste lite också. Så fick jag cykel pumpen igen som dom hade lånat. Tack så mycket för en trevlig dag och det måstes göra om. Nu har våran kompis har åkte hem också. Fick mer klister märken. Tack så mycket säger jag. Dom flesta är till naglarna också. Vi åt nyss den sista glassen också. Måste vara killarna som har ätit massa. Nu blir det att gå sova. För jag somnade nästa när vi skulle äta idag haha. Ska först fixa matsäcken tills i morgon. För vi börjar med det igen nu när alla är tillbaka.  

          

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards